Home » Communicatieve vaardigheden (U14)
Bij het dagelijkse werk als chauffeur komt veel kijken. Goede omgang met klanten en collega’s, een goede werkhouding, zorgvuldig omgaan met materiaal en lading maken het verschil tussen een professionele chauffeur en een chauffeur die nauwelijks betrokken is bij zijn werk. Omdat de marges maar klein zijn in de transportsector kan het kleinste foutje de grootste gevolgen hebben.
Of het schade rijden is door roekeloos gedrag, het te laat komen is bij een klant of het niet juist interpreteren van opdrachten, al deze voorvallen kunnen grote gevolgen hebben.
Hoe is de communicatie, houding en uitstraling naar de klanten? De wensen van de klant staan centraal in deze training. U leert om door de ogen van de klant naar uzelf en uw organisatie te kijken. De klantgerichtheid en betrokkenheid voor het werk als chauffeur wordt naar een hoger niveau gebracht. U bent de ambassadeur van uw bedrijf.
Leren in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen ten opzichte van collega’s, leidinggevenden en klanten.
De leerdoelen zijn:
Natuurlijk kan u contact met ons opnemen via het aanmeld / informatieformulier, bellen of mailen. U bent ook van harte welkom in ons opleidingscentrum om de mogelijkheden persoonlijk te bespreken.
Website: www.tanederland.nl
E-mail: info@tanederland.nl
Telefoon: 013 – 744 00 44
Whatsapp: 013 – 744 00 44
TA Nederland BV
Kranenberg 23
5047 TR Tilburg