Telefoon: 013-7440044 | E-mail: info@tanederland.nl

Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit event is voorbij.

Tilburg: Communicatieve vaardigheden / klantgerichtheid (code 95 U14) e-learning

31 januari; 09:00 - 12:00

|Terugkerend Evenement (Bekijk alle)

One event on 30 april 2020 at 13:00

One event on 28 mei 2020 at 09:00

Klantgerichtheid en professionaliteit chauffeur (communicatie)

Het theoriegedeelte van deze training volgt u via e-learning. Dit betekent dat u maar één dagdeel klassikale training hoeft te volgen en met één dag klassikale training 14 uur code 95 mag afronden. U kan op enig moment (binnen 10 dagen vóór het klassikale praktijkgedeelte) de e-learning maken wanneer het u schikt. Dit kan achter uw pc of laptop, maar ook op een tablet of smartphone. Natuurlijk hebben wij ook computers klaar staan indien u de e-learning liever in ons opleidingscentrum komt maken.

Inleiding
Bij het dagelijkse werk als chauffeur komt veel kijken, zoals; een goede omgang met klanten en collega’s en een goede werkhouding.
Zorgvuldig omgaan met materiaal en lading maken het verschil tussen een professionele chauffeur en een chauffeur die nauwelijks betrokken is bij zijn werk. Omdat de marges maar klein zijn in de transportsector kan het kleinste foutje de grootste gevolgen hebben.
Of het schade rijden is door roekeloos gedrag, het te laat komen is bij een klant, of het niet juist interpreteren van opdrachten, al deze voorvallen kunnen grote gevolgen hebben.

Hoe is de communicatie, houding en uitstraling naar de klanten? De wensen van de klant staan centraal in deze training. U leert om door de ogen van de klant naar uzelf en uw organisatie te kijken. De klantgerichtheid en betrokkenheid voor het werk als chauffeur wordt naar een hoger niveau gebracht. Uw chauffeur is de ambassadeur van uw bedrijf.

Inhoud van de training
Theorie:
– Kenmerken van klantgericht werken
– Representativiteit en beroepshouding
– Klantbenadering en omgang met collega’s
– Zorg materieel en lading
– Betrokkenheid en verantwoordelijkheid bij het werk
– Gevolgen van foutief of nalatig handelen
– De chauffeur als visitekaartje/ambassadeur van het bedrijf

Praktijk:
– Rollenspel klant >< chauffeur

Opleidingsduur
De training duurt één dag

Vakbekwaamheidsrichtlijn
De training kan meetellen voor 7 uren voor de code 95 in het kader van de nascholing vakbekwaamheid.

  • Tilburg: Communicatieve vaardigheden / klantgerichtheid (code 95 U14) e-learning Locatie: Tilburg, TA Nederland

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gegevens

Datum:
31 januari
Tijd:
09:00 - 12:00
Evenement Categorieën:
, ,
Evenement Tags:
, ,

Locatie

Tilburg, TA Nederland
Kranenberg 23
Tilburg, 5047TR Nederland
Telefoon:
013-7440044
Website:
www.tanederland.nl

Organisator

TA Nederland
Telefoon:
013-7440044
E-mail:
info@tanederland.nl
Website:
https://www.tanederland.nl