Telefoon: 013-7440044 | E-mail: info@tanederland.nl

Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Tilburg: Communicatieve vaardigheden / klantgerichtheid (code 95 U14)

18 februari; 08:00 - 16:00

|Terugkerend Evenement (Bekijk alle)

One event on 18 februari 2020 at 08:00

One event on 19 maart 2020 at 08:00

One event on 11 april 2020 at 08:00

One event on 7 mei 2020 at 08:00

One event on 20 juni 2020 at 08:00

One event on 14 mei 2020 at 08:00

One event on 9 juni 2020 at 08:00

One event on 7 juli 2020 at 08:00

One event on 29 juli 2020 at 08:00

One event on 15 augustus 2020 at 08:00

One event on 3 september 2020 at 08:00

One event on 21 september 2020 at 08:00

One event on 14 oktober 2020 at 08:00

One event on 9 november 2020 at 08:00

One event on 4 december 2020 at 08:00

One event on 23 december 2020 at 08:00

One event on 11 januari 2021 at 08:00

One event on 23 oktober 2020 at 08:00

One event on 15 september 2020 at 08:00

Communicatieve vaardigheden / klantgerichtheid en professionaliteit chauffeur (communicatie)

Inleiding
Bij het dagelijkse werk als chauffeur komt veel kijken, zoals; een goede omgang met klanten en collega’s en een goede werkhouding.
Zorgvuldig omgaan met materiaal en lading maken het verschil tussen een professionele chauffeur en een chauffeur die nauwelijks betrokken is bij zijn werk. Omdat de marges maar klein zijn in de transportsector kan het kleinste foutje de grootste gevolgen hebben.
Of het schade rijden is door roekeloos gedrag, het te laat komen is bij een klant, of het niet juist interpreteren van opdrachten, al deze voorvallen kunnen grote gevolgen hebben.

Hoe is de communicatie, houding en uitstraling naar de klanten? De wensen van de klant staan centraal in deze training. U leert om door de ogen van de klant naar uzelf en uw organisatie te kijken. De klantgerichtheid en betrokkenheid voor het werk als chauffeur wordt naar een hoger niveau gebracht. Uw chauffeur is de ambassadeur van uw bedrijf.

Inhoud van de training
Theorie:
– Kenmerken van klantgericht werken
– Representativiteit en beroepshouding
– Klantbenadering en omgang met collega’s
– Zorg materieel en lading
– Betrokkenheid en verantwoordelijkheid bij het werk
– Gevolgen van foutief of nalatig handelen
– De chauffeur als visitekaartje/ambassadeur van het bedrijf

Praktijk:
– Rollenspel klant >< chauffeur

Opleidingsduur
De training duurt één dag

Vakbekwaamheidsrichtlijn
De training kan meetellen voor 7 uren voor de code 95 in het kader van de nascholing vakbekwaamheid.

  • Tilburg: Communicatieve vaardigheden / klantgerichtheid (code 95 U14) Locatie: Tilburg, TA Nederland

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gegevens

Datum:
18 februari
Tijd:
08:00 - 16:00
Evenement Categorieën:
,
Evenement Tags:
,

Locatie

Tilburg, TA Nederland
Kranenberg 23
Tilburg, 5047TR Nederland
Telefoon:
013-7440044
Website:
www.tanederland.nl

Organisator

TA Nederland
Telefoon:
013-7440044
E-mail:
info@tanederland.nl
Website:
https://www.tanederland.nl